Tải nhạc Zing Mp3 24k Magic hot

24k Magic

1,701,763
Every song, album, video on the website are collected on the Internet. We do not own or be responsible for any information on this web site. If we violate the copyrights of singers, musicians, or influences individuals or organizations, we will review and remove them immediately upon request. For more information please contact us by mail: Coppyright.Music@Gmail.Com.

Tải nhạc Zing Mp3 24k Magic

Thể hiện : Bruno Mars
Thể loại : Âu Mỹ, Pop
:

Lời bài hát 24k Magic Mp3 Zing

Tonight I just want to take you higher Throw your hands up in the sky Let's set this party off right Players, put yo' pinky rings up to the moon Girls, what y'all trying to do? 24 karat magic in the air Head to toe so player Uh, look out! Pop pop, it's show time (Show time) Show time (Show time) Guess who's back again? Oh they don't know? (Go on tell 'em) Oh they don't know? (Go on tell 'em) I bet they know soon as we walk in (Showin' up) Wearing Cuban links (ya) Designer minks (ya) Inglewood's finest shoes (Whoop, whoop) Don't look too hard Might hurt ya'self Known to give the color red the blues Ooh shit, I'm a dangerous man with some money in my pocket (Keep up) So many pretty girls around me and they waking up the rocket (Keep up) Why you mad? Fix ya face Ain't my fault y'all be jocking (Keep up) Players only, come on Put your pinky rings up to the moon Girls, what y'all trying to do? 24 karat magic in the air Head to toe so player Uh, look out! Second verse for the hustlas (hustlas) Gangstas (gangstas) Bad bitches and ya ugly ass friends (Haha) Can I preach? (Uh oh) Can I preach? (Uh oh) I gotta show 'em how a pimp get it in First, take your sip (sip), do your dip (dip) Spend your money like money ain't shit (Whoop, whoop) We too fresh Got to blame it on Jesus Hashtag blessed They ain't ready for me I'm a dangerous man with some money in my pocket (Keep up) So many pretty girls around me and they waking up the rocket (Keep up) Why you mad? Fix ya face Ain't my fault y'all be jocking (Keep up) Players only, come on Put your pinky rings up to the moon Hey girls What y'all trying to do? 24 karat magic in the air Head to toe so player Uh, look out! (Wooh) Everywhere I go they be like Ooh, so player ooh Everywhere I go they be like Ooh, so player ooh Everywhere I go they be like Ooh, so player ooh Now, now, now Watch me break it down like (Uh) 24 karat, 24 karat magic What's that sound? 24 karat, 24 karat magic Come on now 24 karat, 24 karat magic Don't fight the feeling Invite the feeling Just put your pinky rings up to the moon Girls, what y'all trying to do? 24 karat magic in the air Head to toe so player Put your pinky rings up to the moon Girls, what y'all trying to do? (Do) 24 karat magic in the air Head to toe so player (24 karat) Uh, look out (24 karat magic, magic, magic)


Nghe nhạc hay Zing Mp3 24k Magic chất lượng - Nhạc Zing Hot Nhất - tại Website NhacZingMp3.Com, Nhạc Việt 24k Magic nghe nhạc hay cùng NhacZingMp3.Com Nghe nhạc mới 24k Magic nhanh nhất - Nghe Nhạc Zing Mp3 Mới - tại NhacZingMp3.Com, Tải nhạc Mp3 Zing 24k Magic hẹn gặp lại bạn tại NhacZingMp3.Com
Tải nhạc Mp3 Zing 24k Magic miễn phí tốt nhất ở đâu? Hãy truy cập NhacZingMp3.Com để được tải nhạc Mp3 Zing và nghe nhac Mp3 Zing 24k Magic Mp3 Zing miễn phí!

TẢI NHẠC MP3

ALBUM NHẠC ZING

TẢI NHẠC HÌNH

: we dont talk anymore mp3 zing, we dont talk anymore mp3 zing, lời bài hát gió đông phúc rey, mp3 niệm phật cho người mới mất, anh đã quen với cô đơn zing mp3, ghen min, ghen - erik nhaccuatui, bai hát quang tao cay boong remix, bang bang bang mp3, lời bài hát ngủ ngon nhé vợ tương lai, tải có em chờ, yeu la tha thu zing mp3, nơi này có anh mp3, hồi ức ngày hôm qua zing mp3 video, nhạc chỉ yêu tạm zing mp3, tải nhạc còn nơi đó chờ em,

BẢNG XẾP HẠNG VIỆT NAM

BẢNG XẾP HẠNG ÂU MỸ

BẢNG XẾP HẠNG HÀN QUỐC